Thursday 20 April 2017

fitflop shoes


fitflop superboots
sky blue fitflops
den sang, jeg kan ikke lade være med at fitflop sko tænke på dig.mor, hvor er du?
mor, dengang, du ved min side, når jeg er uartig, altid gør dig vred, du spillede jeg skældte mig straffet mig, og jeg har tilgivet dig.nu ved jeg, at du slog mig, er det, for at gøre det, efter jeg mindre slået, du skælder mig, er det, for at gøre det, efter jeg mindre skældt ud, du gav mig, var at få mig til at blive voksen.mor, du og far skændtes om vinteren, når væk, for aldrig at vende tilbage.i otte år, tre dage og nætter, ja, mor, jeg tænker fitflop sko udsalg altid på dig.så længe du kommer hjem til mig, vil jeg gerne, at du slår hver dag du kalder din straf.mor, hvor er du?
mor, du er væk, jeg blev en mors dreng.du ved, mit hjerte er meget ensom, meget smertefuldt, er så trist.mor, dit hjerte virkelig kikset, i alle disse år, har du ikke give mig et telefonopkald wenhanwennuan, selv en oplysninger eller ikke.jeg ved, at vi aldrig vil mødes igen, har jeg det sådan her: jeg er død, vil glemme, at tænke på dig.men jeg vil ikke, jeg har stadig et glimt af håb for dem, der venter på dig en fantastisk ud i mine øjne.mor, hvor er du?
mor, kan du huske, at du har et navn 夏康 søn? mor, jeg kan ikke se dig i en drøm.kom nu, mor, lad mig i dine arme, så højt.jeg ville forvente i dine arme, stille og roligt sove lykke til at vågne op.mor, hvor fitflop tilbud er du?
mor, din søn savner dig
fitflop styles
min søn er til dig.mor, hvor er du?
anbefalet behandling:

No comments:

Post a Comment